man kan väl säga att det gjorde våran dag..

Hmm.. den här veckan har gått ganska långsamt om man jämför med de som varit.
Jag har saknat dig och sett fram emot Göteborg kalasmkt =)

Den här dagen kan ju ha varit en av dom skönaste ever på jobbet!
Vi brukar ha en del kändisar springa hos oss, så det är inget märkvärdigt. Bland annat har:
Christian Luuk, Magnus Uggla, komikern som spelade ängelen Gabriel i den här svenska serien som gick förut, Ernst Kirsteiger (försök stava till hans namn :P ), Helge Skoog, chefen för stureplansgruppen och lite annat smått och gott ätit hos oss! Men idag slog nog fan alla rekord!
CAROLINA GYNNING slank in och var bara allmänt råsnygg!! Hon hade färgat håret till ljusbrynt och var verkligen råsnygg. Jag tog emot dom i dörren och vi hade fullsmockad. Så jag letade febrilt efter ett ledigt bord och hittade ett tillslut. Hon åt det dyraste vi har på menyn, Sejrygg, anklever och oxbringa a´ 225 kr.
Efter att jag satt ner henne och hennes sällskap gick jag in o baren och möter en exalterad Rosie med armarna i luften som en italienare:
- Asså det här äär så jääävla coolt!
Kock-jonathan blev jätteavundsjuk på oss och ville helt plötsligt väldigt gärna konvertera till servisen, och det blev inte bättre av att vi kom in och talade om hur läcker hon var idag! :D


Imorn är jag ledigoch det ska bli sååå skönt! Kändes så jävla bra att gå ifrån jobbet idag och veta att man dukat upp hela äckelkonferansen till dom andra! Jag slipper springa där imorn. Iof känns det väl inte så bra att sätta dom i skiten, för Linda har inte tagit in någon extra-servis, så dom kommer bara vara fyra på golvet. Men det är iaf inte mitt fel så :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha:P uggla var hos oss idag... äcklig snubbe!

//j

2007-10-12 @ 19:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback