Man ställer väl upp!

Efter att ha varit bortrest en helg såhär och bara haft det kanon känns så det inte så trevligt att komma tillbaka till jobbet och får höra att man måste jobba över tre kvällar i veckan.
Både idag, onsdag och torsdag! Jag hoppas att onsdagens buffébokning inte blir allt för sen utan att dom tar sig därifrån ganska snart efter middagen. Känns lite som att den här veckan kommer vara förgäves! Beror väl iof på ur villka synvinklar man tittar men. Det är bara massa jobb och sen blir det landet i helgen!
Då får jag träffa min mami och min bror, men utöver det så är jag ganska trött på den där skitstan faktiskt! Man får hoppas på att den kanske kan hända något för en gångs skull. Jag brukar iof vara dålig på att taima in dom helgerna men!
Jaja, det återstår att se! man ska inte vara bitter! och det är jag inte heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback