"Onormal är den människa, som aldrig byter åsikt"

Nu sitter jag här igen, ännu en såndär härlig söndag har kommit i vår väg och vi har som vanligt inget vettigt att göra. Inte orken till det heller. Söndagar är så värdelösa dagar, det ända man kan ha dom till är att vila upp sig lite och framförallt! Ha tråkigt på. Imorse låg jag och snusade till kl. 12. Vaknade lite till o från och hörde brorsan titta på tv. Sedan gick jag upp och åt frukost. och efter det har min dag bestått av tv-tittande, datoranvändande, ätande, bilande, tv-tittande, ätande och nu är jag tillbaka på datoranvändande igen. Jag har verkligen inte orkat gjort något vettigt alls.

Imorn är man tillbaka på jobbet och bör vara pigg och redo för nya häääärliga lunchgäster att tampas med! Just nu är jag inne i en sån där jobbsvacka igen när jag inte vill göra annat än lata mig och vara ledig. Det ända som driver mig till jobbet nu är sköna arbetstider, bra lön, oftast härliga arbetskollegor och en skööön löneförhöjning till årsskiftet.

Karro ringde mig idag föresten! Det vankas födelsedagsfest för Ragge och hon undrade om jag ville följa med dom ut som moraliskt stöd till henne. Jag sa ja! Jag gillar att hjälpa andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback