Saker är inte alltid som man hela tiden trott.

Hör och Häpna!
Sara har efter 19 års leverne lagt sig i ett solarium.
- hör publikens jubel -
och jag erkänner att jag inte tycker att det var sådär klaustrofobiskt och otäckt som jag hela tiden trott! Man kaan röra på sig och vrida och vända på sig hur mkt man bara vill! :O
Det var riktigt skönt faktiskt, och otroligt bra för mina stenhårda muskler i axlarna.


Idag kommer mina mamma hem från Varberg oxå :D:D:D
Om cirkus sådär en halvtimma borde hon rulla in på centralen faktiskt. Ska blir skojjigt!
Pappa är så söt o har köpt snittblommor och dukat fint och vi ska äta löjrom och lite sånt där!

Kommentarer
Postat av: Linn

Vad mysigt ni har då!!!! :) Snittblommor, vilket LYX! ;) Mysigt med Göteborg! KUUUUUL! :) Hoppas ni får det bra! När åker ni? Va måste ses snart! PUUUSS

2007-10-05 @ 12:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback