"Skratt är ett lugnande medel utan några biverkningar"

Det är så roligt med familjen Carlsson Lindgren! (Var så längesedan jag nämnde denna intressanta familj i ett blogginlägg, så det är bannemig på tiden!)
Sten är alltid sten! Hans sköna inställning till livet gör en ganska glad faktiskt! Han är såndär som bryr sig om det som är viktigt och det som för studen passar honom bäst! En sån som man önskar man kunde vara lite oftare helt enkelt. Då tror jag att det skulle gå bättre för mig med det här att "låta mina vänner bevisa att dom är värdiga mig" .

och Lotta! allas vår egen Lotta, finns de någon underbarare än hon. Till Lotta är alla välkomna, travfolk som icke travfolk! och det spelar ingen roll om du är intresserad av det hon gör eller inte.. Hon GÖR dig intresserad! No problemas lixom! Lotta bryr sig om alla (det kanske är därför Sten och Lotta kompenserar varandra så bra ;) haha) Hon har alltid tusen frågor om ens liv när man kommer, Har man pojkvän? har man kontakt med hästar? varför har man inte det? Jahaa, man letar medryttarhäst, jaa men då ska hon prata med varenda hästtjej hon känner o se vad hon kan göra! För Lotta vill ALLTID hjälpa till. Det är det som är så härligt med henne!

Fredrika
, Fred, Freddan.. Behöver jag säga mer? jaa kanske för dom som inte träffat henne. Fred slutar aldrig förvåna mig! Hon har alltid något nytt att berätta och tillsammans med Lotta får man alltid veta om någon ny härlig teori om Montéryttarnas ridstil, eller gaffelbandsskador! I lördags fick jag veta att efter elitloppet i våras hade Johan snott Freddans nummer av Alex och dom hade nu aktiv smskontakt med varandra. VA?!?! Hade jag ingen aning om, han hade till o med varit o hälsat på denna galna familj hemma på gårn och tränat häst och allt! Vad man missar..
Jag tror på Freddan och Johan, dom kan bli ett riktigt härligt par. och bara det faktum att till och med Sten hade gillat johan gör ju saken glasklar! Det kommer bli Fredrika lindgren och Johan .. ööh? ja ni vet. I framtiden. Dom kommer skaffa hästgård med massa fina travhästar och slita som djur tills döden skiljer dom åt!
Jag bara vet det.

Sedan, inte att förglömma, Storbror och Lillasyster. Dom är ena riktigt tokstollarna dom med men inte alls i klass med de tre ovannämnda som verkligen har fått det här - Carlsson Lindgren syndromet -
Jag bannar mig själv för att jag inte är mer hemma hos dessa underbara människor, men det  får bli ändring på det i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback