Undvik skräp i ögat!

Det skaver så!



Idag var en riktigt get together dag! Först blev de ett kärt återseende på Feet first på drottninggatan av Madalen! Sedan åkte vi till Solvalla, vårt kära Solvalla. Jag tror inte jag varit där sen Elitloppet alltså! Väl framme på solvalla smet vi in bakvägen, utanför Fricks stall ni vet och slank vidare till Erik Svensson där Johan hade flyttat in för tillfället med sin lilla åsna River - nånting. Det var trevligt att träffa honom igen. Jag menar, han var ändå den första personen jag körde travhäst med! och madde med för den delen.

Efter ett tag trippade vi vidare på alldeles för höga klackar för att vara på Solvalla till Berga´s stall, men de var släckt och stängt så vi fick vackert stanna utanför och kika in genom gallret. Såg Flicka´s, Phoenix och Tures söta mular sticka fram! Där skrev vi ett litet sött brev till Sara och Leffe som vi la in på golvet genom ett hål i gallret.

Efter de gick vi över till Ströget BARA för att ta ut pengar till mig som madelejn var lite skyldig mig. Men väl stående i kön blev vi så ölsugna av att vara så nära, så nära baren att vi gick in där för att dricka EN! Bara en öl. Och vem stod inte där! Jooo! SARA lagerquiist! Hurraaay! Hon är så himla snäll. Min gamla klasskompis, så då fick man träffa henne igen. Det var nog på elitloppet jag träffade henne sist oxå! Lilla Sara är alltid så gullig och ger en rabatt när man är där! Efter den där ända ölen sög vi i oss en liten Baileys oxå! :P

Käraåterseendenförhelaslantendetmärktejagdet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback