Ut med det gamla och IN MED DET NYA! :D

Nu har jag fixat garderoben också.. för att återknyta lite till förra inlägget :P
Jag är så himla bra! och det känns så himla bra, jag hittade en massa kläder som jag glömt bort och kom på att jag faktiskt saknade (nu när jag kom ihåg att jag hade dom (A) ) och en massa som jag faktiskt oxå letat efter. Dessutom tror jag att jag gjorde mig av med ungefär hälften av alla kläderna som låg i garderoben! och inte för att man ska prata dåligt om något så fantastiskt som kläder och skor men jag lovar att det mesta av det jag slängde bara var gammalt skit :P 
Allt ligger i prydliga högar och väntar på att bli omruskat igen nästa gång jag ska hitta nåt!
Så (HURRA) nu finns det ännu mer plats för att köpa nytt! =D


En annan sak som är väldigt roligt är att folk har börjat skriva kommentar mer o mer igen :P Alltid lika kul att få något att läsa och garva åt.

Kommentarer
Postat av: Linn

jag ville bara kommentera... hehe :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback