Vinet i vårt hjärta - BEKRÄFTAT!

JOHANNA! Våran vardag är räddad.
Idag kunde vi läsa i City, sidan tolv, en stor rubrik om "Ett halvt glas vin räddar kvinnohjärtan"
Hääärliga tider säger jag bara! Läser man sedan vidare står det: "Den kvinna som äter grönsaker och frukt varje dag och som tycker om fisk och fullkornsprodukter, bönor och alkohol i små mängder kan skatta sig lycklig! "
och vi tycker ju om alkohol! Så vi kan alltså skatta oss lyckliga! Hurra! Hurra! För tomten idag!


En liten enkel fråga bara!..
Straightener - Betyder inte de rakare, eller "gör nåt rakare"?
Det trodde jag iallfall när jag hitta en Wella hårprodukt i ett av skåpen i badrummet idag där de stod just Straightener och tänkte: Perfekt! Det här måste ju göra mitt hår rakare och lite mindre Einstein-galet. Men tjii fick jag! Även fast det på baksidan står:
SE: "Används för att styla lockiga, krusiga, vågiga hår raka. Användning: Fördelas i handdukstorkat hår och fönas till önskat resultat. "
och jag ville ju ha mitt hår rakt, och det stod de ju att dom kunde ordna, så jag fördelade detta slime i mitt handdukstorkade hår och fönade det till mitt önskade resultat. Eller jag försökte åtminstone! Detta fönande och kammande ledde bara till att mitt hår nu bara är ännu mer Einstein-likt, då det visserligen blev hyffsat rakt, men de står verkligen åt ALLA HÅLL nu!

Jag känner mig lurad, förbisedd och hmmeeh.. lurad och besviken!
och Jaaa! Jag vet att jag gjorde rätt och neej, detta var inte ett användarfel, det märkte jag det! Detta märkliga fenomen berodde bara på produkten ifråga.

Kommentarer
Postat av: Anonym

yesyesyes!
jag kommer att klara mej!
(det blev visserligen 4dubbel dos mot vad de skrev...men dte är inte så noga...)

2007-10-25 @ 00:41:51
Postat av: Sara

Nej jag vet! Man ska itne märka ord säger dom ju så.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback