De borde förstå mig!

Det är söndag, vilket ofta betyder att majoriteten av Sveriges befolkning sitter hemma framför tv:n då de av olika anledningar helt enkelt inte orkar engagera sig i att göra något annat. Mina orsaker till att jag vill ha det så idag är att jag:
1. Har varit igång hela helgen, är lite lagom trött och känner ångest för alla pengar jag bränt.
2. Det är skönt att bara vara hemma en dag i veckan utan att göra speciellt mkt och då är ju söndagar en lagom tråkig dag att göra det på!
3. Jag ska jobba imorgon.

Söndagar är lixom som en gammal klassiker, varje söndagmorgon ska man vakna sent, ligga och mysa i sängen länge, kliva upp och äta god frukost, sedan ska dagen bara vara helt utan händelser. (det är därför vi både hatar och älskar Söndagar). Idag har jag tillexempelt kommit hem (efter att först ha gjort det där ovannämnda) lagt mig framför tv:n och glott, gått på en promenad på stan med pappa, suttit framför datorn, ätit middag och suttit lite till framför datorn.
Därför börjar datorn bli jäävligt tråkig nu, jag har verkligen gjort allt nu. Varit inne på varenda hemsida man kan tänka sig, till och med tittat på en film om Anders gamla S2. Nu finns det lixom inte så mer att göra här därför vill jag titta på tv. Men tror ni att svensk television har tänkt att visat något bra på tv den här söndagen då?? NEJ!
HALLÅÅÅ!
alla tittar på tv idag. alla vill gärna kolla på nån skön rulle. Hur kommer det sig då att det aldrig kan visas någon skön rulle på tv nån jävla söndag? Slår aldrig fel. Varje söndag är likadan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback