den rätta stilen, sådär som vi trivdes bäst.

jag blev så glad! För häromdagen hittade jag min t-shirt med "att sitta i sulkyn är som att sitta i gynekologställning i 60 knyck när bilen släpper, Johan Hedenberg" - texten. Den är så rätt, kan nån någonsin ha sagt något bättre? (Skulle väl vara George Bush då, han är ju rätt bra på att lägga kommentarer, eller hur Johanna hahaha) Den här t-shirten kan ju vara mitt bästa köp någonsin.
Idag är dessutom en sådan dag (alla berga-människor förstår mig) när man drar på sig mjukisbyxorna i någon skön, gärna grön färg, sedan toppar man med ett par hm, typ beiga ridstrumpor med gula och blåa golfrutor på. På det blir det en långärmad t-shirt (om det finns något som heter det, jag säger så iallafall så ofta) och över den, den här riktigt rätta, lite för stora reklam- t-shirten. Jag blir så glad när jag får se ut sådär :P Vilket inte händer så ofta längre men.

Nu fick jag ett telesamtal om målning! hahaa.. Det blir till att rota fram mina gamla arbetsbyxor. BERGABYXORNA! wiiie..

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha...you know me...
någon som har sagt fler klantiga saker får man fan leta efter:P
blev d nått race?

2007-09-30 @ 00:23:20
Postat av: Sara

Nej det blev aldrig det. :P
Vi åkte hem och sög i oss lite alkohol istället.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback