Det är alltid lätt att skylla på andra.

Jag har tänkt..

eller man kan väl säga att jag har vaknat och kommit på en del saker. T ex som att det oftast inte bara är en som är dum, eller inte ställer upp, eller inte hör av sig, eller hm ja, är dum. Jag har nog varit jävligt egoistisk. Det finns alltid en grund till saker jag säger och på vilket sätt jag reagerar och sådär. Men jag har samtidigt väldigt lätt att vara trångsynt eller långsynt (vad heter det?) och bara vägra förlåta och gå vidare. Jag är expert på att falla in i en lunk, bara se allt det negativa en person gör hela tiden och totalt missa det fina och dom där tappra försöken.

Jag fattar inte att jag måste söka sympati och överdriva lite för att folk ska tycka synd om mig, särskillt om man hade tänkt sig hur något skulle bli och så blir det inte så.
Jaa, jag blev lite besviken där i onsdags, men du kom ju sen! Varför skulle jag ligga där och tjura i 1  ½ timme? Såååå jävla trött var jag nog inte när jag tänker tillbaka. Men jag erkände iallafall att jag är långsynt och det är ju alltid ett steg? Men nu är jag glad och har tänkt till.. alla har vi saker vi måste förbättra och jag vet att du försöker hela tiden så varför gör inte jag det? Dåligt..


Nu är jag ganska trött, och det är självförvållat. Men jag gillar det. God middag med Linn sötnosen igår, sedan blev det en rätt kass utgång till Hot Compani :P eller ja vi hade väl rätt kul, alla var ju as fulla så.
Vaknade upp i morse med ett leende på läpparna, man kan väl säga att jag trivdes i situationen. och nu sitter jag här mätt och belåten med den klassiska Royalpizzan i magen.
Hoppas på att det händer något lagom mysigt och kul ikväll. Jag orkar fan inte gå ut igen tror jag.


Varför hade jag Tobbe som bakgrundsbild på min mobil när jag vaknade imorse? och hur kommer det sej att Ludde nu ligger fastklistrad bakom displayen? Hahaha :P och ännu mer, varför är det inte Anders vackra ansikte som bryder min telefon?

Det är frågan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback