det är så det låter.

Ringer upp anne-lee mob...

..
AHeej!
S - Hej
A - Heej!
S -Heeej!
Haha, vad gör du för någe?

A- ingenting
Du då?
S- Ingenting
Vart är du nånstans?
A- Va?
S- vart är du nånstans?
A- Hemma!
Vart är du nånstans?
S- Hemma!
A- (ett litet diskret, wiii) Ska vi gå ut?
S- Jaa!
A- JAAA!
Vart ska vi gå då?
S- Jag vet inte, eller jag vill prova det där nya Toxic.
A- Men jag har inga pengar
S- (tänker, surpriiice) Hm nehee, då blir det väl chaplins då!
A- Wiii! Vi hörs sen!
S- PussHej
A- Pusshej.

Kort, konsict, inga konstigheter, bara raka besked.. Sen att jag från och med nu kommer få vänta i säkert 4-5 timmar innan madame behagar vara klar för att gå ut är en annan femma! Men det är åtminstone bestämt.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback