Det är så vi gör det...

Musiken vrålar ur högtalarna på datorn, basen står på max. Sara racear mellan datorn, spisen, sitt rum, sin garderob, mammas garderob och badrummet.

Det är dags för utgång..

Jag dricker vodka och apelsinjuice ur ett kaffe latte glas, använder ett sugrör av hårdplast med en stor häst på som drinkpinne. Här kör vi High Class. Från Winamp spelas David Guetta - Love is gone. Jag sjunger med emellanåt. Drinken blev ärligt talat jävligt ogod. Försöker bättra på den! Men med vad? Har ingen läsk eller ngt hemma. Den får gå ner ändå. Den är ju redan blandat lixom. Telefonsamtalen går som projektiler mellan oss. Snart bär det av till Maddälääjn! Förkrök och utgång.
Jag röstar på Toxic, Lee-lee på Claras. Får se vem som vinner. Väntar bara på klartecken från Madde så sätter jag mig på tuben och åker ut till Bushen för att sedan åka tillbaka till stan. Fan va onödigt när jag bor mitt i stan! Men men, vad gör man inte för sina vänner. Madde tyckte att halva nöjet är att åka tunnelbana in till stan aspackad och sedan träda in på nåt danshak.. Så let´s do it then!

Party on! Ciaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback