det bara kokar, idioti, anpassa dig då! Varför anpassar du dig efter mig hela tiden?

Gaaah! det känns som att jag hugger i sten med en träslev. Frustrerad.
det går inte att forma något. ännu mer frustrerad. Blir inte ens ett sträck av vitt stendamm.
Spelar ingen roll vad jag gör. Anpassa! Anpassa inte!

Vad ska jag göra då?!

Jag fattar inte varför jag bryr mig? jag fattar inte hur jag orkar lägga ner tid på dig. Men det är någonting. Ursäkta mig, men jag tror det beror på att du betyder något för mig. Även fast jag kanske inte gör det för dig? Lika mkt. jag vill att det ska gå, att det ska funka. Jag kanske vill för mkt? Men när det gäller det här sitter det ingen jävla dimmer i nacken på mig där jag kan ställa in "lite för lite". Som du vill ha det. Lagom går. Men när det blir "lite för lite" på dina villkor då vet jag inte hur jag ska bete mig. Då står jag här igen som nåt dumt jävla fån. Som den där töntiga jävla toffeln som jag aldrig varit förut.

är det ingen som fattar? tydligen inte. Man skriker på hjälp men ingen hör, inte ens min såkallade närmsta, förstår faktiskt inte hur du hade mage att slänga den där kommentaren om skit i  ...   se på dig själv då. Jag är trött på dig nu! Jag är som din jävla morsa. Lär dig ta lite jävla ansvar.

Det bara kokar i mig. Alla drar i mig samtidigt som dom skiter i mig. Känns som att jag sitter i en bur och folk petar på mig med pinnar. Aldrig gör jag nånting rätt verkar det som. Ena sekunder passar man och då ska man ställa upp till 100 %, medans man andra sekunden inte duger och då ska man bara vika sig, gå o lägga sig plats i korgen tills det passar nästa gång.

Nu finns det ingen jag kan vända mig till.

Så jävla kul att ni kom! Allihopa.

Hoppas fan att varenda jävel läser och kanske fattar. Men vad kan jag begära.. Inte mkt, det verkar vara svårt att ta lite ansvar för någon som borde betyda ngt. Men dagen kommer nog. och då är det fan försent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback