Flashigt med brunch och shopping ;)

Idag var jag och mami och käkade Brunch på sturebadet. Mumsigt värre. Drack vitamindrinkar och var allmänt nyttiga =P Varvade iof det nyttiga med lite bacon och chokladtårta.. Men ändå! Jag tycker inte att jag behöver oroa mig för fetma så. =P Hahaa..
Sen vart det ett varv eller två på stan. Mamma skulle inte köpa nånting och jag skulle baaraa köpa ett par nya stövlar, ett par bruna! För det har jag ju inga. Det slutade med Ett mobilt bredband från 3, några toppar, diverse kläder och en jacka för mamma, ett par bruna stövlar, ett linne, ett skärp och diverse kläder för mig. Alltså, som vanligt när jag rör mig i butiker blir det inte som man tänkt sig att bara titta, eller köpa en sak utan det slutar alltid i minst 5 kassar. Men jag mår bra då och det tycker jag är bra =D
Har varit en allmänt bra dag! Efter dom där varven på stan satte jag mig och läste lite i soffan och snart ska jag träffa Anders och C/O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback