har man bra dagar ska man utnyttja det :D

Ikväll bjöd jag mami o papi på restaurang! Kände mig genomsnäll när jag vaknade upp imorse. Så då blev det till o bjuda på mat.  Jag har mina dagar som jag brukar säga. Vi käkade mongolisk.. m-m-mm! Som vanligt rullade jag därifrån för det går ju inte o sluta äta när man känner sig sådär lagom mätt, nej nej. Det är mig vi pratar om.

Sen såg jag sista halvtimmen på Sverige-Danmark. Värdelös match och jag kunde som vanligt inte sluta irritera mig på Zlatan, inte blev det heller bättre av att han fick pris för matchens spelare. pff.. inte då!

Men nu sitter jag här, nöjd med livet, mätt o belåten och känner mig faktiskt trött, trots X-antal sovda timmar och X-antal mindre vakna timmar.. Men men, är man trött då gör man bäst i att göra som Indianerna och gå o lägga sig!

Imorn ska jag äta brunch på Sturebadet med Mamsen, för papsen jobbar ju nämligen där nuförtiden. Sen hade jag nog tänkt mig ett litet härligt inköp av ett par nya stövlar efter det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback