Idag bajsade vi i egen ficka.

(tro mig, jag skrattade åt mig själv när jag skrev den där rubriken)


Vad ska man säga? Vi satt i skiten idag..

och, kära dagbok! Idag hade vi Magnus Uggla på besök på Spring. Han fick dålig service. Men vad gjorde det, han är ju ändå alltid precis sådär bitter som man kan bli, så vi märkte ingen skillnad på hans beteende från det att han kom tills han gick ändå.

Snart ska jag äta potatismos och köttbullar till middag, (min pappa är ju bara kock så man kan ju inte begära så mkt av hans matlagningsprestationer). Sedan ska jag kräla mot Gamla Stan och Kleins där vi hade tänkt att hinka öl (eller jag ska iaf göra det!? ) och sen ska vi se på matchen där. Det är ju Derby, AIK - Djurgården och bara för att jag går med a bunch of Gårdare kommer AIK förlora och jag kommer få höra det i minst en månad framöver. Men det blir kul! =D Jag gillar initiativtagande.


 - Idag märkte jag oxå att folk fortfarande läser min blogg, upptäckte det genom att några tänkte till och komenterade :D Hurraaay! Iof visste jag redan att Anders läste, men han tar komentarerna muntligt. haha.

Kommentarer
Postat av: Sara

haha magnus uggla är en get

Postat av: Anders

Haha, ja tar kommentarerna muntligt för ja visste inte man kunde komentera dina bloggar, men nu vet ja :) Hoppas du tar de relativt lugnt ikväll. Puss

2007-09-24 @ 21:13:22
Postat av: Sara

Men jag vill inte att du slutar kommentera muntligt oxå :P Det är müüüüsigt!

2007-09-25 @ 10:15:02
URL: http://sarabjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback