Ingen plupp!

Ok, gårdagen blev väl kanske inte riktigt som jag hade tänkt mig. Men nog så trevlig ändå! =)
Jag satte mig iallafall på tuben och började den typ 14 stationer långa resan ut till Högdalen. Ringde Moa då jag tröttnat redan efter två stationer. Hatar att åka komunalt. Kommer fram välbehållen och möter Karro och Billy vid Tuben. Billy åker till en polare för att spela tv-spel och jag o karro går hem till dom. Korkar upp vinaren (eller korkar o korkar, nu för tiden är ju allt bara skruvkork). Sedan kommer Pauline och Ellinor dit oxå och vi sitter o snackar o lite så.
Anders försöker även lura mig och skickar en bild på en klotat Supra, blir först rädd men när jag kollar närmare ser jag Pluppen på Huven! Och du HAR ingen plupp på huven. Så jag ringer upp och frågar vems bil han har tagit kort på, han fortsätter försöka få mig att tro att det är hans men viker sig sen med ett FAN! hur kan du se att det inte är min bil. Jag, skit nöjd för att jag inte är helt bombad i huvet skrattar bara :P

Klockan 00.00 bangar karro på utgång och vi andra rör oss in mot stan. Ellie hade redan innan bestämt sig för att inte gå ut och Pao orkade typ inte heller. Jag försöker få tag i Madde, Leelee o Jennifer. Dom är på Claras.. Jag pallar inte köa in där själv och pröjsa nå dyrt, drygt inträde för att vara där i typ 2 timmar, så jag skiter i dom och följer med Pao som ska träffa en kompis på Söderhof. Väl framme vid söderhof får vi veta att det är 20 och får glatt stanna utanför.

Vi vänder därför om för att röra oss mot Snaps. Då kommer ösregnet och vi blir lite ungefär som dyngsura Pudlar båda två. Vi kommer fram till Snaps, hinner knappt komma fram till den lilla kön som var in förens vi hör vakterna där framme säga till några tjejer, Det är 23 här ikväll. Blöta och rätt otaggade som vi är orkar vi inte ens försöka utan vänder bara tysta på klacken och går. (Ösregnar fortfarande).. :P Tillslut kommer då äntligen denne vän till Pauline som hette Mattias (Greken). Vi börjar vandra mot Gamla Stan och vid närmaste tunnelbana bangar även Pauline och där står jag själv med en vilt främmande människa. Jaja, man ska´nte va blyyyyg sörru! Så vi gick vidare och in på After, drack några bärs och snackade. Var trevligt som fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback