nej, jag trodde väl det..

Hmm, för att fortsätta lite på förra inlägget...
... Nej, inte en! inte en ända jävel sköt in sin stol efter sig när dom gått igår!
Vilken tur att jag gjorde det då!

Tyvär var många av gårdagens konferansgäster allmänt bittra och verkade mest hata sina liv, men det finns inte så mkt jag kan göra åt det tyvär. Men vi försökte ändå göra deras liv lite bättre genom att servera dom en god lunch och jag tror att dom flesta tillslut mjuknade =)
Dessutom var vi 1 man kort på golvet eftersom att nån råkade smälla upp en dörr i huvet på en av sina medarbetare i tisdags så hon fick nästan hjärnskakning. (det var verkligen inte jag, host). Köket var dom oxå en för lite i! Men vi löste allt så fint ändå.
Jag gillar mitt jobb. Även fast jag varje morgon måste slå mig upp ur sängen, nypa mig i örat för att göra mig iordning inför dagen och sedan avsluta med en fet spark i arslet för att komma ut genom ytterdörrn och påbörja min vandring till jobbet (vilket iof ofta brukar sluta i en buss-eller tågresa, pga min lathet) men när jag väl har dragit nykelkortet genom avläsaren, slagit min kod, skrivit in mig i "den gröna", hälsat på jonathan och hälsat på johan, vandrat genom disken, mumlat en knappt hörbar hälsning till sliskdiskaren, gått raka vägen in i baren och tagit mig ett stort ölglas med kaffe, Hällt i mig det och sedan gått ner o bytt om. Då brukar jag mjukna och tycka att vi har det riktigt skojmoj på Spring :P
Jag måste först bara gå igenom den där vanliga rutten innan jag kan komma igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback