om jag ändå varit där. mitt i. på råsunda.

Det var fan nice igår! Jag mötte en helfräsch Johanna på Gamla Stans tunnelbaneperrong. Tillsammans vandrade vi till Kleins för att se på matchen. Jag blev faktiskt lite besviken när jag hörde att ingen skulle dricka öl med mig. Men sen kom Alex och räddade mig från nykteristerna :P Hahaa..
Matchen var sådär lagom halvseg. Visst dom spelade på men det hände inget mer. AIK hade väl övertaget och lätt flest skott på mål. Men den kom aldrig längre än i famnen på målvakterna. Jag trodde att jag nästan var ensam AIK:are på Kleins igår och det förstärktes ännu mer när Djurgården gjorde första målet för då vrålade hela Kleins. Fuck.
Men AIK kom igen och gjorde tillslut 1-1 så jag vrålar rakt ut och hör att folk vrålar med mig, så jag stannar upp, kollar runt omkring mig och sen på tv:n igen. Jag trodde först att jag hade sett fel, att det inte hade blivit mål, men sen upptäckte jag..
.. ATT JAG INTE VAR ENSAM! :D Det fanns fler som jag.
Det gjorde mig ännu gladare, så jag svepte min öl och tog in en till.

Vi hade skoj! Jag och Johanna fick ont i fötterna av att stå med diverseklackar hela matchen, så tillslut tog vi båda av oss skorna och stod i strumplästen :P

Imorse hade jag sovmorgon (därav mitt hinkade av öl igår). Jag verkar lida av konstant trötthet. Jag fick sova till halv 10 idag och jag är iallafall trött. :S Dessutom vaknade jag med en molande värk i både ryggen och magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback