ooj-o-oojdå!

Det går verkligen bra nu!
Igår sprang jag in med huvudet före i en dörr! (Glömde ta ut svängen lite när jag skulle in på toaletten, det var ett rent misstag och berodde inte alls på alkoholen jag hade i blodet) Resultatet blev en blåtira på kinden precis under ögat! Inatt missade jag även ett samtal (från ett anonymt nummer) som ringdes en timme efter att jag gått och lagt mig, jag hörde verkligen inte alls att det ringde, trots min hysteriska polyfoniska ringsignal och att telefonen låg precis brevid skallen på mig, (detta var enbart ett rent misstag och berodde inte alls på alkoholen jag hade i blodet).
Idag sparkade jag in ena foten i dörrspetsen längst ner på dörren in till mitt rum, (oxå det var enbart ett litet snesteg och en för snäv sväng, alltså berodde detta inte heller på alkoholen jag har kvar i blodet.)
Dessutom brände jag sönder munnen på en av dom stekta tomaterna jag hade på mackan när jag skulle äta frukost. (detta var nog faktiskt ett rent misstag och hade nog inte så mkt med alkoholen jag har kvar i blodet att göra men men). Nu hittade jag även min Aloe Vera-dryck-dunk i diskstället istället för i kylskåpet! (VAA?!, vad är det häär?) och här sitter jag nu i godan ro utan en tanke på att (frosta av frysen), åka iväg och jobba! Kom på nu att jag kanske snart borde lägga på en rem? Palla trycket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback