helt värdelös på bloggrubriker

Jag ringde Amandha idag när jag gick till jobbet. Det var kanonkul att prata med henne igen! Förutom att hon hade lite tråkiga saker å berätta om sitt jobb. Men det kändes ändå bra efteråt när vi bestämde att vi skulle ses nån gång, kanske nästa vecka!

Gaah! Vad trött jag blir på att kockarna på jobbet är så jävla rädda för att sitta i skiten. Hur ska vi någonsin få Spring att åtminstone gå på plusminusnoll när vi så fort det tar emot lite måste börja neka gäster. Jag är så jävla trött på att dallta med dom och försöka förklara att dom är duktiga och även fast vi inte haft knappt någon negativ kretik från gästerna sen vi öppnade igen efter julen kan dom ändå inte ta åt sig det och börja köra på riktigt.
Jag ger fan upp.

Idag var jag och köpte en svart V-ringad kofta och en vit piké tröja, tänkte att det kunde passa bra att rida i. Känns lite over do it  att rida i kavaj, särskillt som jag isåfall skulle behöva köpa en. Dessutom vet jag att Josefine antingen ska rida i klubbjackan eller med en svart dunväst, om det, som hon sa, inte ser helt fuckat ut med säkerhetsvästen under.

Vi är verkligen i fullt schå med att planera inför det här nu. Även fast det bara är en klubbtävling så är det jättemycket att tänka på ändå, eftersom vi ska åka iväg. Det är ju allt från transporthyra till chaufför till packning etc.
Och hur vi ska lägga upp allt dagen innan! Det är inte lätt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback