Ridbyxepanik

men nu fick jag panik.
Satte mig och letade på internet efter beggade vita ridbyxor.
och så hittade jag en tjej på bukefalos som sålde sjukt mycket grejer.
Bland annat schyssta vita ridbyxor för 200 spänn typ.

Jag ringde henne och hon kunde inte ses förens på torsdag.
Så på torsdag ska jag gå tidigare från jobbet och hinna prova byxorna innan jag ska ut till stallet. Men tänk om jag inte kan ha dom då. Ska jag rida i svarta byxor då eller? Det är ju inge kul.
För när ska jag annars hinna hitta ett par andra som inte kostar över 1000 spänn.
Jag hinner inte åka och panikshoppa på hööks. Jag kommer antagligen inte hinna titta på fler annonser. För sen på fredag ska jag ut till stallet igen och packa alla grejer och på lördag åker vi bajstidigt. Mitt sista alternativ då är att handla nånstans i stan innan stallet på fredag men då blir det ju as dyrt. 

Jag vill faktiskt vara lite fin.. och sen då, vad ska jag ha på mig på överdelen, jag har varken en kavaj eller tänker köpa en. Det står "Hel och ren" i proppen men jag vill inte vara ful ändå.

Nu vill jag bara åka å prova dom där byxorna!

Kommentarer
Postat av: elin

jag kööppte mina vit på hööks för typ 500,

2008-04-08 @ 11:12:09
Postat av: Sara

Men jag hinner ju inte åka till hööks :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback