Sara ska på hesttävling :)

Nu har jag anmält mig till en heest-tevling på lördag!
Jag och Josefine ska åka iväg med Dixter till Färingsö ridsällskap,
(det är till o med bortamatch, superlycklig) haha.

Jag kommer bara rida 60 cm clear round, fegade lite på grund av min arm och på att jag inte hoppat dixter ordentligt någon gång. Vill ta det säkra före det osäkra och hellre komma hem lycklig med en bra insats i ryggmärgen än att ha ramlat av eller nåt. Josefine kommer antagligen rida LD:n.

Det här ska bli urkul och jag har även fått Anders till att köra oss. Vilket är ännu skojjigare. Han kommer antagligen lacka satan på mig för att jag kommer sitta å tjata om att han ska köra försiktigare och långsammare och dittan och dattan hela vägen men men.. Det ska väl ett förhållande klara? ;)
Än så länge har jag iof inte tagit ut nåt i förskott, ska verkligen göra klart för honom vad det innebär att åka på hästtävling först men.. Vi vill ju inte behöva stryka oss.

Nån som har en kavaj och ett par vita ridbyxor till övers?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback