Midsommar!

Nu har tydligen yttrandefriheten i Svergie minskat också..
Jaja, då minskar vi på bloggandet då.
Varför inte bara säga till?


Midsommar var hur som helst mycket trevligt! Jag och Anders åkte båten ut till Elviras landställe innan lunch. Väl framme och efter att resten av gänget hade anlänt avnjöt vi en väldigt trevlig sillunch med en del alkohol och en och annan nubbe, (det kanske är för stötande att nämna det här men jag chansar ;) haha). Några köttbullar och lite rostbiff slank nog ner också.
Vi blev tillslut ganska mångra, ett tjugotal? när även några av Elviras jobbarkompisar kom dit.

Grillningen på kvällen blev väl en aning oorganiserad men alla fick sig nog mat i magen tillslut. Det är inte lätt att ordna mat till så många människor när man bara har en grill.

Dagen efter blev jag och Anders väckta med ett härligt uppslitande av dörren och ett NU ÄR DET FRUKOST - vrål av både Tysken och Tobbe. Det var väl mindre härligt men ganska gott ändå när jag hade lyckats hälla i mig lite youghurt och återställt magen igen. Vid halv 2 snåret seglade Tysken, Tobbe och Emelie vidare mot sandhamn och jag och Anders puttrade hemmåt i solskens/stormvädret. Det var lite blandade känslor av moderjord där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback