Power Walka på drottningholm med Mandish

Gympaskor blev det, hittade ett par bra. Inte snygga, för gympaskor är inte snygga. Men dom var bra.
och Power walk blev det. Kanske inte så snabb som receptet säger, men ändå Power walk.

Jag ringde Amandha och hon tyckte det lät som en bra idé det där med att Power walka. Så jag tog mig bort till Drottningholm och mötte upp en relativt liten människa med hennes relativt jättestora hund. Först gick vi ett varv runt drottningholmsparken, det vart en bra bit.
Sedan avslutade vi såklart med en stund ute på hundöarna så att Tyson kunde få vara lös. Där träffade vi en annan Grandisvovve som var mycket mindre och lite yngre. Den mosade Tyson med sina vilda lekar.

Men den lilla stackars tiken var ju med på det, förutom dom gångerna hon blev fälld och gled i farten på marken flera meter, då gick hon bort till oss och såg förvirrad ut. Vovvarna hade jätteskojjigt.

Efter åtminstone 1-1½ timme tog vi bussen och tunnelbanan hem. Tyson sov mitt i gången hela vägen... han tyckte det var bäst så.

Tror ni jag kom ihåg att stretcha eller?.. Nej och det märkte jag nu när jag reste mig från datorstolen 1 ½ timme efter att jag kom hem. sköönt stel jag är nu.

Kommentarer
Postat av: Elsa och Lyssna

Hej!

Vad kul att hitta ett inslag om Tyson och Lyssna!

Vi har hållit utkik efter er i parken men oftast kommit så sent på kvällen. Lyssna snubblade på en liten russel igår så hon sträckte sig och kom galopperande på tre ben. Hu, matte blev aningen orolig men efter lite vila promenerade min lilla hund iväg tämligen bekymmersfritt.

Varma hälsningar från Lyssna, den gula GD:n och hennes matte :0))

2008-08-04 @ 19:55:14
Postat av: Elsa

Hej!

Vad kul att hitta ett inslag om Tyson och Lyssna!

Vi har hållit utkik efter er i parken men oftast kommit så sent på kvällen. Lyssna snubblade på en liten russel igår så hon sträckte sig och kom galopperande på tre ben. Hu, matte blev aningen orolig men efter lite vila promenerade min lilla hund iväg tämligen bekymmersfritt.

Varma hälsningar från Lyssna, den gula GD:n och hennes matte :0))

2008-08-04 @ 19:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback