Föör yrkesskadad?

Idag var Björn Gustavsson och åt på Spring för tredje gången. Verkligen aas skoj :) Han är snel.
Jag tror det är bra att alla på jobbet får en liten Björn-dos ibland, för alla blir så glada när han har varit på Spring.  (Jaaa, det börjar bli lite av en vana, haha)
Idag snodde Elvira hans bord från mig, illa :P annars har han alltid suttit på ett av mina bord.

jaja, hur glad man än blir av att få träffa Björn Gustavsson så finns det inget som gör mig gladare än Anders : )

Tack föresten Pappa för att du har lagt ut en annons i klassik motor, satt ut vårt hemtelefonnummer och sedan åkt till landet :P jag som älskar att svara i telefon.
men jag har kommit på att jag kan behöva öva mig på att svara i hemtelefonen, jag gör det aldrig längre vilket har resulterat i att jag är jääättenära på att svara Välkommen till restaurang Spring det är Sara varenda gång det ringer.

Kommentarer
Postat av: Linn

Haha! Jag tänker ofta svara "Puls & Träning det här är Linn" när jag svarar i telefonen. Alla telefoner... :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback