Real Good!

Imorrn fyller Jill-sing år! Det ryktas om utgång.. Vore skoj, var både längesen jag var ute (i stockholm) och jag träffade lite gamla vänner från Berga. Ibland är det bra med att få träffa de gamla, man behöver få vara Bergadampig ibland :) Synd bara att Moa är på fel sida av gränsen, johanna är full jämt uppe i fjällen och Amandha jobbar för mkt för långt bort i det oendliga Vallentuna :( 

Dessutom är det ju synd att andra har blivit knäppa och inte går att umgås med längre.

Jag har en rätt lång skön ledighet att se fram emot nu! Spring är stängt torsdag - måndag!
(och dom kör bara massa asbra gamla partylåtar på MTV nu, jag blir glad!)
Nåt annat som är bra med Spring nu är att vi förhoppningsvis blir fastanställda fr.o.m 1 april, om Johan får arslet ur vagnen! Känns aas bra.


Haha inatt drömde jag att Björn Gustavsson frågade om han fick mitt telefonnummer, men jag sa Nej för jag är ju tillsammans med Anders. Det kändes bra imorse när jag vaknade.

Kommentarer
Postat av: Mandy

Man får inte säga nej till BG. Inte ens om man har pojkvän. Det är som att säga nej till Wentworth Miller eller Brad Pitt...typ.eller inte


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback