Vinter verkade inte orka fram till stockholm iår.

Det här är verkligen vintern som aldrig kom!
Jag tror vi kan räkna antalet dagar med snö här i stockholm på endast några av våra tio fingrar känns det som.
Ordet vinter är nog inte nämnt många gånger, däremot har det pratats om vår sen december i princip.
Vad gäller minusgrader har det väl inte varit nån generös utdelning på den fronten heller, vilket jag iof mest hurrar för.

Undrar hur många som egentligen lider utan snön. Klart det är mysigt, och för de som hade tänkt träna bort tjocka ponnymagar i djupsnögalopper samt fixa till galliga hästben med kall snö, eller de som finner ett intresse i att sladda runt i rondeller med bilarna (nämner verkligen inga namn) så suger det ju nu när vintern aldrig kom. Men jag tycker nog fasen att det har varit skönt. Jag med min svaga lilla kropp orkar inte bära dessa tunga vinterkläder som måste till för att man inte ska förfrysa och tappa någon kroppsdel. Därför har jag levt kungligt när jag har kunnat glida runt i min skinnjacka hela vinterhalvåret. Nice Bajs!


Nu måste jag ju erkänna att jag har gått och funderat på att skriva det här inlägget väääldigt länge och att jag lyckas välja att skriva det idag, när det faktiskt öser ner något som man åtminstone skulle kunna kalla snö från himlen kan inte hjälpas. Idag fanns det tid och ork, därför blev det idag. Det får faktiskt inte räknas om det inte lägger sig på marken, och det gör det inte när hälften är regn och hälften är fjuniga snöflingor.

Kommentarer
Postat av: Sara

Va? Kom det här inlägget meed??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback