Yoga Barbacka med Björn?

Ooj oj oj, igår var verkligen Björn Gustavsson och åt på mitt jobb med Dan Bäckman, eller Felix Herngren eller vad han heter. Dom satt vid ett av mina bord och var sjukt roliga :P
Måste ju verkligen säga att it made my day!
Jag blev så nervös att jag näst intill sprang in i köket och hyperventilerade någon minut innan jag kunde gå ut och överhuvudtaget titta på honom igen. Han måste ha en speciell inverkan på mig för jag är ändå relativt van vid att det klampar in kändisar på mitt jobb. Tv4, svt och radiohuset ligger lixom vägg i vägg med spring.
Tyvär dricksade han dåligt, det vill säga - inget -
Men i övrigt var han snel.
 
Jag har kommit på att jag kanske ska börja Yoga! Linn Yogar ju.
och idag läste jag i Elle puls att det är bra att yoga för människor med ryggproblem, dvs det är bra för mig.
Jag tror faktiskt att jag skulle behöva det! Både med tanke på att jag är stel som ett kylskåp, blir rätt ofta kallad gammal kärring pga det. Haha. och för att jag kan behöva bränna lite inombordskalorier (dom där som sätter sig runt organen ni vet), sen skulle det väl inte skada att träna upp min taniga små muskler heller.

Frågan är ju bara hur jag, med mitt dåliga driv ska ta tag i att börja yoga ?? Jag får jobba på det där, kanske följa med ninni nån gång. Om det inte är så att man kör på olika nivåer för jag lär inte kunna hänga med i Linns tempo. Hon som är så fit!!

Igår red jag Barbacka på Dixter, det är något jag inte gjort sen jag red på ridskola. Det var flera, flera ååår sen och jag kände mig som en riktig nybörjare när jag skumpade runt med ett krampaktigt tag om manen! Men tillslut klarade jag att trava 3 varv i streck utan att vara alltför nära att ramla av. Min häst är väldigt snel och tålmodig ibland! Haha.

Kommentarer
Postat av: Mandy

Jag ska gifta mig med Björn Gustavsson. Det har blivit mitt enda mål i livet...
I övrigt är barbackaridning också bra för musklerna, och för sitsen, när du sitter bra barbacka, då går allting lättare i sadeln sen!

Postat av: Sara

Jaa! jag har redan gjort bajsmkt framsteg med min barbacka ridning :P och jag har bara gjort det 2 gånger :D Sist kunde jag rida i alla gångarter utan att knappt hålla i mig nånting :p

2008-03-19 @ 22:02:28
URL: http://sarabjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback